רמקול "6, IP65, 16Ohm, כולל שנאי קו, שחור TANNOY

רמקול "6, IP65, 16Ohm, כולל שנאי קו, שחור TANNOY

מק"ט TAN-AMS6ICT קטגוריה

מחיר:

1,310

✔️ אחריות לשנה (מעבדת יבואן רשמי)
✔️ אפשרות לעד 12 תשלומים ללא ריבית
✔️ אפשרות לתשלום בצ’קים או העברה בנקאית
✔️ משלוח מהיר עם שליח
✔️ קניה מאובטחת ושירות לקוחות מעולה.
✔️ לכל שאלה נוספת אנו זמינים גם בוואצאפ 

במידה ומצאת מוצר זה במחיר זול יותר באתר אחר,
נא ליצור קשר ונשמח לעזור.

ה- AMS 6ICT הוא רמקול בעל מנעד רחב, עצמתי במיוחד ובעל רגישות גבוהה בעיצוב יוקרתי ואלגנטי הניתן לשילוב בצורה אסטטית במיוחד בכל מסעדה, מקום בילוי, אולם אירועים ועוד. בנוסף, כל סדרת ה – AMS עברה בדיקות חסרות תקדים בכל מה שנוגע לעמידות בתנאי מזג אוויר קשים ואף זכתה בעמידה בתקן IP65, שהוא אחד התקנים הגבוהים ביותר בתעשייה לעמידות מוצר בשימוש חיצוני.

ה AMS 6ICT הוא תוצר של סדרת שיפורים ושדרוגים שבוצעו בחברת Tannoy שהביאו לכדי הבאת הרמקול לכדי שלמות צליל נקי ומעודן אבל עצמתי ובלתי מתפשר, צלילות, חדות ובהירות בסאונד הרחב הבוקע ממנו וכל זה במוצר עמיד במיוחד שניתן להסתמך עליו במשך שנים ארוכות.

ה AMS 6ICT מצטיין במיוחד גם בטווח התדרים שבין החלק העליון של הספקטרום הנמוך לטוויטר, וכתוצאה מהנדסה מדויקת של פנים הרמקול טווח התדרים הזה בוקע מן הרמקול בפיזור מדויק ושומר על אנרגיה גבוה ומהודקת תכונה שלא מוצאים בכל יום ברמקול בעל 2 אלמנטים. טכנולוגית ה- ICT עונה גם כן על עוד שתי בעיות נפוצות במערכות של מוזיקת רקע: הטוויטר והקרוסאובר. שימוש בצימוד אלקטרומגנטי אלחוטי בטוויטר מאפשר כיווניות רחבת פס עקבית ואמינות רבה לאורך זמן רב, גם בשימוש נרחב. בנוסף העמידות ארוכת הטווח נעזרת בכיסוי הפוליפרופילן האיכותי וציפוי הגומי המשובח.

הדרייבר של ה – AMS 6ICT עובד בעכבת כניסה של 16 אוהם, מה שהופך אותו לאידיאלי בעבודה עם מערכות ביצועים גבוהים ועכבת כניסה נמוכה, כאשר הוא מיוטב במיוחד בעבודה עם מגברי LUCIA של חברת Lab.gruppen).

 

מוצרים נוספים מאותה הקטגוריה