פסנתר במה חשמלי Dexibell Vivo S10L

פסנתר במה חשמלי Dexibell Vivo S10L

מק"ט DEX-VIVO-S10L קטגוריה

מחיר:

12,920

✔️ אחריות לשנה (מעבדת יבואן רשמי)
✔️ אפשרות לעד 12 תשלומים ללא ריבית
✔️ אפשרות לתשלום בצ’קים או העברה בנקאית
✔️ משלוח מהיר עם שליח
✔️ קניה מאובטחת ושירות לקוחות מעולה.
✔️ לכל שאלה נוספת אנו זמינים גם בוואצאפ 

במידה ומצאת מוצר זה במחיר זול יותר באתר אחר,
נא ליצור קשר ונשמח לעזור.

פסנתר במה חשמלי, דגם VIVO S10L מבית חברת Dexibell.

פסנתר VIVO S10L הוא קונספט חדש לחלוטין של מקלדת במה המציע את התכונות המלאות של ה-VIVO S10 L עם פעולת מקשים קלה מאוד ונוחה של 76 תווים לכל סגנון של נגן מקלדת.

פסנתר VIVO S10L עם מעבד ארבע ליבות החזק ביותר בתעשייה, מציע זיכרון של 3.2 ג’יגה-בייט המכיל סך של 180 צלילים בחדות גבוהה עם צלילי פסנתר נבחרים בספריית Dexibell PLATINUM יחד עם למעלה מ-100 הגדרות קבועות מראש של אורגן.

לפסנתר VIVO S10L זמני טעינה מהירים פי 4 ומהירויות מעבד פי 2 המסוגלות להריץ פוליפוניה בלתי מוגבלת ב-24 סיביות ו-48 KHz, יחד עם 12 DSP בודדים לאפקטים קוליים.

כעת ניתן להשתמש ביציאות העצמאיות הניתנות לתכנות כדי להתייחס באופן אינדיבידואלי לכל חלק בודד (לדוגמה, העברת חלק האורגן למגבר רמקול רוטרי נפרד).

Bluetooth Audio ו-MIDI מאפשרים לתכנת ולנהל מרחוק את פרמטרי המקלדת על ידי מכשיר iOS אלחוטי המריץ את אפליקציית VIVO Editor או להשתמש באפליקציית XMURE כדי לשחק יחד בשידור חי עם ליווי אודיו חכמים בעשרות סגנונות.

פסנתר VIVO S10L מצויד בפעולת מקשים קלה מאוד (L) ונוחה של 76 תווים עבור כל סגנון של נגן מקלדת ו-9 מהפכניים פיידרים ממונעים.

עם המהדורות החדשות הללו, כולל מחקר ופיתוח של טכנולוגיית “Advanced T2L” (True to Life), הרשומה כפטנט ובלעדית, Dexibell מציעה למוזיקאי של היום פסנתר במה מתקדם עם הרמה הגבוהה ביותר של איכויות צליל ומאפיינים.

מוצרים נוספים מאותה הקטגוריה