פלאגין דיליי היברידי משולב קונטרולר TC Electronic TC2290-DT

פלאגין דיליי היברידי משולב קונטרולר TC Electronic TC2290-DT

מק"ט 3432 TC2290-DT קטגוריה

מחיר:

1,004

✔️ אחריות לשנה (מעבדת יבואן רשמי)
✔️ אפשרות לעד 12 תשלומים ללא ריבית
✔️ אפשרות לתשלום בצ’קים או העברה בנקאית
✔️ משלוח מהיר עם שליח
✔️ קניה מאובטחת ושירות לקוחות מעולה.
✔️ לכל שאלה נוספת אנו זמינים גם בוואצאפ 

במידה ומצאת מוצר זה במחיר זול יותר באתר אחר,
נא ליצור קשר ונשמח לעזור.

TC Electronic 2290 Dynamic Digital Delay שהושק בשנת 1985 היה מכשיר דיליי דיגיטאלי מהפכני שעיטר את האולפנים המסחריים הגדולים והפופולאריים של העשור והיה גם הדיליי הראשון בשוק עם זמן חזרות של עד 32 שניות, איכות סיגנל נהדרת ומגוון אפשרויות מודולציה הכוללות הפרדת פאזות, מודולציות צידוד מתקדמות, רברס, ואפילו מעטפת דינאמית המאפשרת להפריד בין הסיגנל היבש לרטוב כדי למנוע מיסוכים של הסיגנל המקורי בחזרות של הדיליי כך שתמיד מתקבלת תוצאה ברורה ומקצועית שתחמיא לביצוע אך לא תיבלע את הסיגנל המקורי במיקס. שליטה קלה על כמות הפידבק ועל אופי ההחזרים עם אפשרות EQ מדפי של הגבוהים והנמוכים, מגוון רחב של פריסטים מקצועיים לכל מטרה שניתנים לגישה מהירה דרך מקשי המספרים במכשיר.

כל הפונקציות המתקדמות האלו הפכו את ה 2290 לאחד ממכשירי הדיליי האהובים והנחשקים ביותר בעולם. אם יתמזל מזלכם בימינו לשים את ידכם על 2290 מקורי ותקין תיאלצו להיפרד מכ3,000$. אך כאן נכנסת לתמונה שוב חברת TC Electronic שעושה כבוד למוצר האגדי שלה ומביאה אל המפיק המודרני את ה TC2290-DT, פלאגאין היברידי משולב עם ממשק פיזי שנותן לכם הדמיה וירטואלית מושלמת של ה2290 האגדי כפלגאין נגיש ועוצמתי במחשב שלכם המתקשר עם הבקר הפיזי שנח על שולחן לשליטה מהירה ואינטואיטיבית בכל הפרמטרים של הדיליי מבלי לגעת בעכבר או להסתכל במסך.

ההתקנה לא יכולה להיות יותר קלה ופשוטה: רק תחברו את היחידה למחשב עם כבל הUSB המצורף, הורידו והתקינו את הפלגאין מאתר היצרן והתחילו לעבוד מיד, הפלאגאין מזהה את היחידה ומאפשר את הרישיון באופן אוטומטי, אין צורך לפתוח חשבונות משתמש או להזין קודים, לאפשר מפתחות או כל פעולה אחרת מצדכם, רק לחבר להתקין בפורמט האהוב עליכם ולהתחיל לעבוד. הוסיפו את הסאונד המהפכני של ה TC Electronic 2290 Dynamic Digital Delay  להפקה שלכם בשבריר מהמחיר ועם כל היתרונות של הטכנולוגיה המודרנית.

מידע על היצרן

חברת TC Electronic הוותיקה נוסדה ב1976 בדנמרק וכיום הינה חלק אינטגרלי מתאגיד היצרנים הענק MusicTribe. חברת TC Electronic מתמחה בציוד מקצועי לכל רוחב הקשת, מאפקטים לגיטרות ואולפנים ועד מעבדי סאונד מתקדמים, רמקולים ומגברים כולם בטכנולוגיה מתקדמת וחידושים טכנולוגיים פורצי דרך ומלאי השראה אך במחירים משתלמים ביותר.

מפרט טכני

Simulation of the well-known TC2290 Dynamic Delay as a plug-in
Vibrant delay effects with ducking and modulation
High-quality desktop remote control with classic hardware design and feel
High-resolution level displays for inputs and outputs
Power supply via USB
Dimensions: 135 x 109 x 43 mm
Weight: 400 g
Note:The remote control acts as a copy protection dongle.

System Requirements
Shipping Format: E-Mail
License validity: perpetual
Copy Protection: iLok 2 / iLok 3 (401447) / Machine License
Simultaneous Activations: 1
Windows: from 7 (64-Bit)
Mac OS (64 Bit): from 10.13
add. System requirements: iLok License Manager, free USB 2.0 Port

Supported Formats
AAX native 64-Bit
AU 64-Bit
VST2 64-Bit
VST3 64-Bit

מוצרים נוספים מאותה הקטגוריה