ערכת DJ הכוללת קונטרולר מוניטורים ואוזניות Hercules DJ

ערכת DJ הכוללת קונטרולר מוניטורים ואוזניות Hercules DJ

מק"ט HER-DJLEARNING-KIT קטגוריה

מחיר:

מוצר זה ניתן להזמנה טלפונית בלבד.
אנא חייגו: 04-8624424

✔️ אחריות לשנה (מעבדת יבואן רשמי)
✔️ אפשרות לעד 12 תשלומים ללא ריבית
✔️ אפשרות לתשלום בצ’קים או העברה בנקאית
✔️ משלוח מהיר עם שליח
✔️ קניה מאובטחת ושירות לקוחות מעולה.
✔️ לכל שאלה נוספת אנו זמינים גם בוואצאפ 

במידה ומצאת מוצר זה במחיר זול יותר באתר אחר,
נא ליצור קשר ונשמח לעזור.

ערכת DJ הכוללת קונטרולר מוניטורים ואוזניות Hercules DJ איכותית המכילה כל מה שצריך כדי להיכנס לתחום ובמחיר שווה לכל כיס.

הערכה כוללת:

קונטרולר – Hercules DJ Inpulse 200 הוא קונטרולר DJ נייד קומפקטי ואיכותי שנכנס לכם בקלות לתיק ומושלם במיוחד עבור DJ מתחילים שצריכים ללמוד את רזי המקצוע. עם ממשק ברור קל להבנה ונוח לשימוש, תאורה מנחה שתציין לכם בדיוק אם אתם ב Sync למיקסוס מושלם וקל. עם מערכת Intelligent Music Assistant (IMA) שיודעת לפענח את האנרגיה של השיר כדי שתמיד תדעו איך לבחור את השיר הבא ולא לאבד את האינטנסיביות של הסט. בעזרת תוכנת DJUCED® המצורפת וסדרת סרטוני ההדרכה של DJ Academy תמצאו את עצמכם מהר מאוד מתקלטים במסיבה הראשונה שלכם.

אוזניות – Hercules HDP DJ45 הן אוזניות איכותיות לDJ המציעות אטימה ובידוד ברמה גבוהה ונוחות עבודה לאורך זמן עם סאונד מצויין וחזק, עיצוב מרשים ניתן לקיפול

זוג מוניטורים –  Hercules DJ Monitor 32 הם זוג מוניטורים קומפקטיים המספקים תמורה מצוינת למחיר. ה – Hercules DJ Monitor 32, בעל כניסת RCA סטריאופונית על מנת להתחבר בקלות למחשב או קונטרולר DJ. וופר בקוטר 3 אינץ’ ושרשור למוניטור הפאסיבי.

ותוכנת DJ מלאה DJUCED

 

מידע על היצרן

חברת Hercules DJ הידועה והמוערכת מייצרת מוצרי איכות ל DJ הנמצאים בשימוש כמה מהDJ הטובים בעולם, ממשטחי שליטה עוצמתיים ועד ציוד היקפי איכותי כמו מוניטורים ואוזניות חברת Hercules DJ מציעה תמורה מעולה למחיר באיכות ללא פשרות ובמגוון רחב של רמות כדי לספק את הDJ המתחילים וגם את המקצועיים הדורשים את הטוב ביותר.

מוצרים נוספים מאותה הקטגוריה