סינטיסייזר Korg Modwave

סינטיסייזר Korg Modwave

מק"ט KORMOD קטגוריה

מחיר:

מוצר זה ניתן להזמנה טלפונית בלבד.
אנא חייגו: 04-8624424

✔️ אחריות לשנה (מעבדת יבואן רשמי)
✔️ אפשרות לעד 12 תשלומים ללא ריבית
✔️ אפשרות לתשלום בצ’קים או העברה בנקאית
✔️ משלוח מהיר עם שליח
✔️ קניה מאובטחת ושירות לקוחות מעולה.
✔️ לכל שאלה נוספת אנו זמינים גם בוואצאפ 

במידה ומצאת מוצר זה במחיר זול יותר באתר אחר,
נא ליצור קשר ונשמח לעזור.

Korg Modwave הוא הדגם החדש של ליין הסינטיסייזרים השולחנים המצליח של KORG וכמו אחיו הוא מיוחד במינו. Modwave הוא סינטיסייזר דיגיטלי פוליפוני מבוסס Wavetable עוצמתי במיוחד שנוצר בהשראת ה הKORG DW-8000 המיתולוגי, אך בניגוד לדגם ההיסטורי ה Modwave הוא מפלצת מודרנית עמוסה לעיפה בפיצ’רים וטונות של סאונד עשיר ומורכב המתאים לכל סגנון הפקה. אחד החידושים המדהימים שחברת KORG הציגה בדגם זה הוא ה Kaoss Physics מנוע מודולציה עוצמתי מבוסס פיזיקה הנשלט ע”י משטח X-Y, צרו נקודת גרביטציה וירטואלית והניעו את המודולציה שלכם כמו כדור גומי הקופץ על הרצפה בעולם האמיתי או אפילו התנהגות של ירח סביב כוכב לכת בחלל, את המודולציה תוכלו להקצות למגוון רחב של פרמטרים לייצירת מגוון עצום של צילים דינאמים מתפתחים ולא צפויים הנעים כמו חפצים בעולם האמיתי. מנוע נוסף הוא ה Wave Sequencing 2.0 המאפשר הקלטת שינויי פרמטרים מורכבים בזמן אמת ליצירת שכבות מורכבות של מודולציה. כל העוצמה הזאת נמצאת בממשק אנושי נגיש ונוח בזכות גישת knob-per-function של KORG הממזערת את הצורך לצלול לתוך תתי תפריטים ושמה את כול השליטה מולכם על הכלי עם מגוון פוטנציומטרים איכותייים בעלי הרגשה ותגובה מעולה. 37 קלידים בגודל מלא ורגישים למגע,  Arpeggiator מובנה ועוד ועוד… כמות הפונקציות והאופציות של ה Korg Modwave הופכת אותו לאחד הכלים החזקים והמרשימים ביותר בשוק שישתלב בקלות ומקצועיות לתוך ההפקה שלכם ובמארז קומפקטי המשאיר המון נדלן פנוי על השולחן שלכם.

מידע על היצרן

חברת Korg היפנית נוסדה בשנת 1963 ומאז אחראית למגוון רחב של סינטיסייזרים, אורגנים, פסנתרים חשמליים, סמפלרים ומכונות תופים שעשו היסטוריה והביאו חידושים שהקפיצו את כל התחום אל העתיד. אם באולפן או על הבמה, Korg מספקים איכות ותמורה אדירה עם מגוון רחב של מוצרים פורצי דרך ומלאי השראה שיוציאו מכם את הטוב ביותר.

מפרט טכני

Digital Wavetable Synthesizer

37 Standard velocity-sensitive keys

Maximum polyphony: 32 stereo voices

Motion Sequencing 2.0

A / B blend function

Layer function

Arpeggiator

13 Morph types

Kaoss Physics (combines X / Y Kaoss pad with modelable computer game physics)

Two wavetable oscillators per program as well as a sub-oscillator / noise generator with one of 12 filter types (including MS-20, Polysix multi-filter)

Flexible modulation system, 4 controllable envelopes, 5 LFOs, 2 modulation processors, 2 note scaling and multi-line motion sequences

Integrated effects

Pitch and modulation wheel

4 x Mod controls

OLED display

Editor / librarian software for editing and managing sounds on a macOS or Windows computer

2 Line outputs: 6.3 mm jack

Stereo headphone output: 6.3 mm jack

MIDI input and output

USB

Damper pedal input: 6.3 mm jack

Connection for external power supply

Dimensions (W x H x D): 565 x 93 x 338 mm

Weight: 2.9 kg

מוצרים נוספים מאותה הקטגוריה