סינטיסייזר ווקודר Korg MicroKORG

סינטיסייזר ווקודר Korg MicroKORG

מק"ט KORMICKO קטגוריה

מחיר:

מוצר זה ניתן להזמנה טלפונית בלבד.
אנא חייגו: 04-8624424

✔️ אחריות לשנה (מעבדת יבואן רשמי)
✔️ אפשרות לעד 12 תשלומים ללא ריבית
✔️ אפשרות לתשלום בצ’קים או העברה בנקאית
✔️ משלוח מהיר עם שליח
✔️ קניה מאובטחת ושירות לקוחות מעולה.
✔️ לכל שאלה נוספת אנו זמינים גם בוואצאפ 

במידה ומצאת מוצר זה במחיר זול יותר באתר אחר,
נא ליצור קשר ונשמח לעזור.

הכירו את הסינטיסייזר בשנת 2002 התחיל את “מירוץ החימוש” (המתקיים עד היום) של הסינטיסייזרים הקומפקטיים בעלי המחיר הנגיש לכל כיס. ה MicroKORG של חברת KORG היפנית הידועה אחראי אישית לפופולאריות והמחירים הנגישים של סינטיסייזרים מודרניים ושינה את השוק לחלוטין, עד להופעתו של הMicroKORG, סינטיסייזרים היו כלים יוקרתיים ויקרים שמפיקים ונגנים מן השורה עם כיסים רדודים יכלו רק לפנטז עליהם, הכלים הקומפקטיים והזולים יותר שהיו קיימים עד אותו רגע היו בעלי פונקציות בודדות ואפשרויות סאונד מוגבלות מאוד.

הMicroKORG הוא סינטיסייזר קומפקטי עם פוליפוניה של 4 קולות, זוג אוסילטורים, אפקט דיליי דיגיטלי מובנה, כניסת אודיו לעיבוד ציוד חיצוני, יציאות סטריאופוניות, ניתן להפעלה על סוללות (סוללות לא כלולות), בעל מנוע ההדמיה-אנלוגית משולב וקודר איכותי במיוחד, ה MicroKORG הוא כלי בעל טווח עצום של סאונדים במגוון רחב של סגנונות ומתאים לכל ג’אנר וסוג נגינה, אפשרויות עריכה מתקדמות עם שמירת פריסטים והגדרות של המשתמש ומגוון רחב של פריסטים מסודרים לפי ג’אנר וניתנים לגישה מהירה באמצעות חוגה גדולה ונוחה. למרות המחיר הנגיש הMicroKORG הוא בשום אופן לא צעצוע, סאונד ענק ומפורט שניתן לערוך ולכוון בו כל פרמטר מהאוסילטורים ועד הפילטרים והמעטפות כדי לייצר בדיוק את הסאונד שיש לכם בראש, לשמור אותו ולהתחיל להופיע ולנגן מיד עם באסים מרעידי רמקולים, מידים שמנים וחלקים וגבוהים שיבטיחו שתחתכו דרך כל מיקס בקלות.

בין לילה הMicroKORG נהיה ללהיט ענק ואומץ מיד בידי אומנים רבים, במיוחד בז’אנר האינדי, בין המשתמשים של MicroKORG אפשר למצוא אומנים והרכבים כמו

James Murphy, Soulwax, Yeah Yeah Yeahs, The Killers, Crystal Castles, Xiu Xiu, Digitalism, Justice, The Prodigy

ועוד ועוד…

הMicroKORG הוא להיט נצחי שיישאר פופולארי תמיד עם מילוניי יחידות שנמכרו מסביב לעולם מאז ועד היום

מידע על היצרן

חברת Korg היפנית נוסדה בשנת 1963 ומאז אחראית למגוון רחב של סינטיסייזרים, אורגנים, פסנתרים חשמליים, סמפלרים ומכונות תופים שעשו היסטוריה והביאו חידושים שהקפיצו את כל התחום אל העתיד. אם באולפן או על הבמה, Korg מספקים איכות ותמורה אדירה עם מגוון רחב של מוצרים פורצי דרך ומלאי השראה שיוציאו מכם את הטוב ביותר.

מפרט טכני

4 Voices
2 Oscillators + Noise Generator
Vocoder (8 channels)
Effects: Modulation (3 types)
Delay (3 types)
Equalizer
Arpeggiator (6 types)
37 Mini keys (touch-sensitive)
Audio input
Stereo output
Midi: In, Out and Thru
Battery operation possible
Power supply and gooseneck microphone are included
Dimensions: 524 (W) x 232 (D) x 70 (H)
Weight: 2.2 kg

מוצרים נוספים מאותה הקטגוריה