סינטיסייזר ווקודר Behringer VC-340

סינטיסייזר ווקודר Behringer VC-340

מק"ט BEH-VC340 קטגוריה

מחיר:

3,507

✔️ אחריות לשנה (מעבדת יבואן רשמי)
✔️ אפשרות לעד 12 תשלומים ללא ריבית
✔️ אפשרות לתשלום בצ’קים או העברה בנקאית
✔️ משלוח מהיר עם שליח
✔️ קניה מאובטחת ושירות לקוחות מעולה.
✔️ לכל שאלה נוספת אנו זמינים גם בוואצאפ 

במידה ומצאת מוצר זה במחיר זול יותר באתר אחר,
נא ליצור קשר ונשמח לעזור.

ווקודר, הכלי שנוצר במלחמת העולם השנייה לצורך הצפנת מסרים קוליים ולאחר המלחמה צבר לאיטו פופולאריות בתור כלי נגינה, בהתחלה עבור פרויקטים אזוטריים שהשתעשעו ועשו ניסויים עם כלים אלקטרוניים לצורך יצירת מוסיקה, ואז בסוף שנות ה70 הוא התפוצץ בסצנת הדיסקו ועשור לאחר מכן בהיפ-הופ. אבל בואו נחזור צעד אחד אחורה לאחד הווקודרים הטובים בהיסטוריה: Roland VP-330 שיצא בשנת 1979 והופסק בשנת 1980 אך תוך שנה אחת בלבד עשה היסטוריה והפך לאחד הווקודרים הכי נחשקים. מעבר לעובדה שהVP-330 היה ווקודר נהדר, סאונד הStrings וה Choir האגדי שלו כיכב באין ספור להיטים בשנות ה80 והיותו סינטיסייזר בעל פרפוניה מלאה לכל אורך המקלדת (ניתן לנגן מספר בלתי מוגבל של תווים בו זמנית אך כולם חולקים את אותה המעטפת) אפשר ליצור ליוויים מעניינים ושטיחים ולספק גמישות שלא היתה אופיינית לכלים קומפקטים בדורו. כיוון שלא נוצרו יותר מידי יחידות, עם השנים הוא הפך נחלתם הבלעדית של אספנים, מפיקי-על, אולפנים מסחריים ואלו שיכלו להרשות לעצמם את המותרות הזו.

היום חברת Behringer מביאה למוזיקאי והמפיק המודרני את הVC-340 שנוצר בהשראתו של הכלי האגדי אם אותו סאונד מדהים ועשיר, איכות בניה יוצאת דופן שהופכת אותו לחיית במות והופעות, חיבור בUSB או MIDI, צליל אנסמבל עם Bucket Brigade Chorus אותנטי וכל זאת במחיר שווה לכל כיס.

 

מידע על היצרן

חברת Behringer הידועה היא חוד החנית של תאגיד Music Tribe הענק שתחתיו יושבים מספר יצרני-על. חברת Behringer מנצלת את הפטנטים, הטכנולוגיות והמחקר של מיטב היצרנים והמוחות בתעשייה בכדי לייצר כלים גדושים בפונקציות המספקים את יחס תמורה-מחיר הטוב ביותר בשוק. מלבד היותה של Behringer אחת היצרניות הגדולות בעולם, בזכות החזון של Uli Behringer, מייסדה הססגוני של החברה, Behringer הצליחה בנוסף לשחזר באופן אותנטי ולהשיב לחיים מגוון גדול של כלים, סינטיסייזרים ומכונות תופים אגדיים אשר עשו היסטוריה בתעשיית המוסיקה (שעד אותו זמן היו לנחלתם הבלעדית של אספנים ואולפנים מקצועיים עתירי תקציב) ושמו אותם בהישג ידם של מוסיקאים ומפיקים ביתיים ברחבי העולם, מה ששינה את תעשיית המוסיקה העצמאית בין לילה והביא לעלייתם מחדש של הסינטיסייזרים והציוד האנלוגי לתודעה ומשם למיין-סטרים.

מפרט טכני

Analogue vocoder and string ensemble synthesiser
Keyboard with 37 semi-weighted and velocity sensitive keys
“Human Voice” (Male and Female) and “Strings” sections mixable for classic string and choir sounds
Analogue vocoder with tone control
BBD chorus for ensemble effects
Vibrato LFO
Pitch shift fader
Metal case with wooden side parts
Dimensions (H x W x D): 103 x 649 x 257 mm
Weight: 6.6 kg
Suitable protective cover: Art.481849 (not included)
Suitable case: Art.482980 (not included)

Stereo / mono audio output: 6.3 mm jack
Headphone output: 6.3 mm jack
Microphone input: XLR / 6.3mm jack
External audio input: 6.3 mm jack
Hold and pitch input for vocoder: 6.3 mm jack
MIDI In / Out / Thru
USB-B port

מוצרים נוספים מאותה הקטגוריה