סינטיסייזר אנלוגי Behringer TD-3 Bass Line אדום בהיר

סינטיסייזר אנלוגי Behringer TD-3 Bass Line אדום בהיר

מק"ט BEH-TD3-TG קטגוריה

מחיר:

מוצר זה ניתן להזמנה טלפונית בלבד.
אנא חייגו: 04-8624424

✔️ אחריות לשנה (מעבדת יבואן רשמי)
✔️ אפשרות לעד 12 תשלומים ללא ריבית
✔️ אפשרות לתשלום בצ’קים או העברה בנקאית
✔️ משלוח מהיר עם שליח
✔️ קניה מאובטחת ושירות לקוחות מעולה.
✔️ לכל שאלה נוספת אנו זמינים גם בוואצאפ 

במידה ומצאת מוצר זה במחיר זול יותר באתר אחר,
נא ליצור קשר ונשמח לעזור.

 

ה Behringer TD-3 Bass Line הוא Clone אנלוגי משובח מבית היוצר של Behringer ששם בהשיג ידם של המוזיקאים והמפיקים המודרנים את סינטיסייזר הבס ליין הידוע ביותר בהיסטוריה הTB-303 שהושק בשנת 1981 במטרה לשמש כלי ליווי קומפקטי לגיטריסטים שרצו להתאמן עם בס ברקע. הTB-303 היה כישלון חרוץ עם השקתו, גיטריסטים התקשו לתפעל ולתכנת אותו עקב הממשק המשונה שהיה מאוד לא אופייני לכלים אלקטרוניים של התקופה והסאונד שנועד לחקות את הארטיקולציות של גיטרת-בס נשמע מכני ולא טבעי בהשוואה לכלי האמיתי.

לכן במהירות הTB-303 הוזנח והיה נשכח לחלוטין אלמלא  DJ Spanky לא היה רוכש יחידה יד שניה בשנת 1985 וביחד עם DJ Pierre ו Herb J הקימו את ההרכב המיתולוגי PHUTURE, דרכו שחררו בשנת 1987 את האלבום ACID TRACKS המהפכני שנבנה סביב הTB-303. בעקבות האלבום, ז’אנר חדש של מוסיקה אלקטרונית נולד “Acid House” או פשוט “Acid” וסימן ההיכר שלו היה השימוש בסאונד היחודי של הTB-303 בשילוב מכונות תופים שונות ואפקטים. הז’אנר במהירות צבר פופולאריות עמוק אל תוך שנות ה90s ואומץ בידי אומנים רבים שהפיקו אינספור להיטים והפכו את הTB-303 לאגדה.

ועכשיו חברת Behringer מביאה אל המפיק המודרני את הTD-3 Bass Line, אותו מכשיר היסטורי במגוון רחב של צבעים, משוחזר לפרטי פרטים עם מעגל אנלוגי טהור אך בלי לוותר על כל הנוחות המודרנית של חיבור USB ואפילו הוסיפו ארכיטקטורה חצי מודולארית המאפשר לTD-3 Bass Line שלכם לדבר עם כל מערכת Eurorack לעוד אינספור אופציות חיווט ואפשרויות שליטה מתקדמות.

מידע על היצרן

חברת Behringer הידועה היא חוד החנית של תאגיד Music Tribe הענק שתחתיו יושבים מספר יצרני-על. חברת Behringer מנצלת את הפטנטים, הטכנולוגיות והמחקר של מיטב היצרנים והמוחות בתעשייה בכדי לייצר כלים גדושים בפונקציות המספקים את יחס תמורה-מחיר הטוב ביותר בשוק. מלבד היותה של Behringer אחת היצרניות הגדולות בעולם, בזכות החזון של Uli Behringer, מייסדה הססגוני של החברה, Behringer הצליחה בנוסף לשחזר באופן אותנטי ולהשיב לחיים מגוון גדול של כלים, סינטיסייזרים ומכונות תופים אגדיים אשר עשו היסטוריה בתעשיית המוסיקה (שעד אותו זמן היו לנחלתם הבלעדית של אספנים ואולפנים מקצועיים עתירי תקציב) ושמו אותם בהישג ידם של מוסיקאים ומפיקים ביתיים ברחבי העולם, מה ששינה את תעשיית המוסיקה העצמאית בין לילה והביא לעלייתם מחדש של הסינטיסייזרים והציוד האנלוגי לתודעה ומשם למיין-סטרים.

מפרט טכני

Fully analog signal path from VCO, VCF and VCA

VCO switchable between sawtooth and rectangular waveform

4-Pole low-pass filter with resonance

VCF envelope intensity and envelope decay adjustable

Adjustable accent

Integrated distortion with tone control

16-Step sequencer with 250 pattern memory locations

Poly-chaining of up to 16 devices possible

Audio input for sound processing of external sources: 3.5 mm Jack

Sync In & CV/gate outputs: 3.5 mm Jack

Stereo headphone output: 3.5 mm Jack

Line output: 6.3 mm Jack

USB-MIDI and MIDI In/Out

Colour: Silver

Includes power supply (9 V DC)

Dimensions (H x W x D): 56 x 305 x 165 mm

Weight: 0.8 kg

מוצרים נוספים מאותה הקטגוריה