סינטיסייזר אנלוגי Behringer PRO-1

סינטיסייזר אנלוגי Behringer PRO-1

מק"ט BEH-PRO1 קטגוריה

מחיר:

2,200

✔️ אחריות לשנה (מעבדת יבואן רשמי)
✔️ אפשרות לעד 12 תשלומים ללא ריבית
✔️ אפשרות לתשלום בצ’קים או העברה בנקאית
✔️ משלוח מהיר עם שליח
✔️ קניה מאובטחת ושירות לקוחות מעולה.
✔️ לכל שאלה נוספת אנו זמינים גם בוואצאפ 

במידה ומצאת מוצר זה במחיר זול יותר באתר אחר,
נא ליצור קשר ונשמח לעזור.

Pro One המיתולוגי של חברת היוקרה Sequential Circuits הושק בשנת 1981 כגרסה מונופונית קומפקטית ונגישה ל prophet 5 העוצמתי והידוע וכתשובה ל Prodigy של Moog וה SH-101 של Roland. ה Pro One הכיל זוג אוסילטורים, פילטר lowpass בתצורת 4 Pole עם סאונד ייחודי, שתי מעטפות ADSR והייחוד של ה Pro One שהתבטא באפשרויות מדולוציה מגוונות ורחבות מאוד בעזרת מטריצה פנימית הנמצאת בצידו השמאלי של הסינטיסייזר. ה Pro One הכיל בנוסף גם סיקוונסר וארפג’יטור פשוטים ונוחים לתפעול. ה Pro One היה כלי מיוחד, מלא באופי עם טונות של סאונד שמן וחם והיה מושלם לבאסים ולידים. הוא במהרה נהיה כלי פופולארי ואהוב במיוחד על היוצרים והאומנים הידועים של התקופה, בניהם: Hardfloor, Überzone, Cirrus, Fluke, Download, Banco De Gaia, New Order, Freddy Fresh, Mouse on Mars, Prince, Soft Cell, Richard Barbieri  Sigue Sigue Sputnik וכמובן המפיק והיוצר האגדי Vince Clarke שהשתמש בו כשהיה חבר בלהקת Depeche Mode ולאחר מכן בפרויקטים ידועים שהקים כמו Yazoo ו Erasure בהם יצר בעזרתו את קטעי הסינט שהם בין הידועים והאהובים בהיסטוריה. החברה הפסיקה את היצור של ה Pro One בשנת 1984 ועם חלוף השנים הפך לסינט נדיר נחשק ונדרש ביותר כשהיום Pro One מקורי במצב טוב נמכר במעל 3,500 דולר.

כאן נכנסת לתמונה חברת Behringer עם הBehringer PRO-1, אותו מכשיר היסטורי רק בפורמט Desktop Eurorack הפופולארי של החברה, משוחזר לפרטי פרטים עם מעגל אנלוגי טהור אך בלי לוותר על כל הנוחות המודרנית של חיבור USB ואפילו הוסיפו ארכיטקטורה חצי מודולארית המאפשר לסינט שלכם לדבר עם כל מערכת Eurorack לעוד אינספור אופציות חיווט ואפשרויות שליטה מתקדמות. כל זאת במחיר חסר תקדים שווה לכל כיס, שמאפשר לכם להביא את הסאונד ההיסטורי הענק לאולפן ולהפקה שלכם.

מידע על היצרן

חברת Behringer הידועה היא חוד החנית של תאגיד Music Tribe הענק שתחתיו יושבים מספר יצרני-על. חברת Behringer מנצלת את הפטנטים, הטכנולוגיות והמחקר של מיטב היצרנים והמוחות בתעשייה בכדי לייצר כלים גדושים בפונקציות המספקים את יחס תמורה-מחיר הטוב ביותר בשוק. מלבד היותה של Behringer אחת היצרניות הגדולות בעולם, בזכות החזון של Uli Behringer, מייסדה הססגוני של החברה, Behringer הצליחה בנוסף לשחזר באופן אותנטי ולהשיב לחיים מגוון גדול של כלים, סינטיסייזרים ומכונות תופים אגדיים אשר עשו היסטוריה בתעשיית המוסיקה (שעד אותו זמן היו לנחלתם הבלעדית של אספנים ואולפנים מקצועיים עתירי תקציב) ושמו אותם בהישג ידם של מוסיקאים ומפיקים ביתיים ברחבי העולם, מה ששינה את תעשיית המוסיקה העצמאית בין לילה והביא לעלייתם מחדש של הסינטיסייזרים והציוד האנלוגי לתודעה ומשם למיין-סטרים.

מפרט טכני

Dual VCO design based on CEM3340
Sawtooth and pulse waveform for VCO A
Sawtooth, Triangle and Pulse waveform for VCO B
Pulse Width Modulation
Noise generator
24 dB low-pass filter with resonance
2 ADSR envelopes for VCF and VCA
LFO with sawtooth, triangle and rectangle waveform
2 Modulation buses
Sequencer with 64 notes storage capacity
Arpeggiator
Audio input for sound processing external sources
Can be used as a complete Eurorack synthesiser voice (width: 80 HP)
Poly-Chain function for connecting up to 16 devices
6.3 mm Line output
3.5 mm Jack stereo headphone output
MIDI In / Thru and USB-MIDI
Dimensions: 95 x 424 x 136 mm
Weight: 1.8 kg
Includes power supply (12 V DC)

מוצרים נוספים מאותה הקטגוריה