סינטיסייזר אנלוגי Behringer NEUTRON

סינטיסייזר אנלוגי Behringer NEUTRON

מק"ט BEH-NEUTRON קטגוריה

מחיר:

1,937

✔️ אחריות לשנה (מעבדת יבואן רשמי)
✔️ אפשרות לעד 12 תשלומים ללא ריבית
✔️ אפשרות לתשלום בצ’קים או העברה בנקאית
✔️ משלוח מהיר עם שליח
✔️ קניה מאובטחת ושירות לקוחות מעולה.
✔️ לכל שאלה נוספת אנו זמינים גם בוואצאפ 

במידה ומצאת מוצר זה במחיר זול יותר באתר אחר,
נא ליצור קשר ונשמח לעזור.

ה NEUTRON הוא סינטיסייזר אנלוגי מונופוני\פרהפוני מקורי לחלוטין מבית Behringer ששינה את חוקי המשחק בתחום הסינטים המודרניים החצי מודולארים והציג מפרט איכותי בעיצוב קומפקטי תואם Eurorack ובתג מחיר נגיש לכל כיס. NEUTRON גדוש בפיצ’רים ופונקציות שלא תמצאו באף סינט בגודל ובמחיר הזה, עם זוג שבבי VCO 3340 אגדיים שאחראיים לסאונד של הסינטים בין הידועים בהיסטוריה

ה Sequential Prophet 5 ,T8, Oberheim OB-Xa ,OB-8, Roland Jupiter 6. MKS-80, MemoryMoog ועוד… את צורות הגל של האוסילטור ניתן לא רק לבחור אלא גם לשלב בניהם ליצירת צורות גל מקוריות לכל מטרה.

פילטר רב מצבי עם slope של 12dB ורזוננס שנכנס לתחום ה Audio Rate, מעגל דיליי אנלוגי Bucket Brigade אמיתי, ומעגל אוברדרייב אגרסיבי. שני אוסלטורים מלאים עם 4 צורות גל ושליטה נפרדת על PW (ניתנת למודולציה), אוסילטור NOISE נפרד, LFO שיכול להיכנס בקלות ל Audio Rate עם סנכרון ובעל 5 צורות גל. שליטה מתקדמת דרך USB מאפשרת לשנות את עדיפות במצב מונופוני, קביעת ערוצים, אפשרויות סנכרון ועוד.

שתי מעטפות ADSR מלאות ניתנות להקצאה, Patch Bay ענק של 32 כניסות ו24 יציאות כולל מגוון רחב של פונקציות utility כמו זוג מנחתים, S&H, חיבורי סיכום ופיצול ועוד…

Behringer NEUTRON יכול להפיק כל סאונד שתחשבו עליו, באסים שמנים מרעידי סאבים, לידים שחותכים דרך כל מיקס, דרונים רעשניים ורנדומליים ואפילו פאדים רכים וקטיפתיים. ה NEUTRON עושה הכל במחיר מנצח ועם אינספור אפשרויות חיווט והרחבה.

מידע על היצרן

חברת Behringer הידועה היא חוד החנית של תאגיד Music Tribe הענק שתחתיו יושבים מספר יצרני-על. חברת Behringer מנצלת את הפטנטים, הטכנולוגיות והמחקר של מיטב היצרנים והמוחות בתעשייה בכדי לייצר כלים גדושים בפונקציות המספקים את יחס תמורה-מחיר הטוב ביותר בשוק. מלבד היותה של Behringer אחת היצרניות הגדולות בעולם, בזכות החזון של Uli Behringer, מייסדה הססגוני של החברה, Behringer הצליחה בנוסף לשחזר באופן אותנטי ולהשיב לחיים מגוון גדול של כלים, סינטיסייזרים ומכונות תופים אגדיים אשר עשו היסטוריה בתעשיית המוסיקה (שעד אותו זמן היו לנחלתם הבלעדית של אספנים ואולפנים מקצועיים עתירי תקציב) ושמו אותם בהישג ידם של מוסיקאים ומפיקים ביתיים ברחבי העולם, מה ששינה את תעשיית המוסיקה העצמאית בין לילה והביא לעלייתם מחדש של הסינטיסייזרים והציוד האנלוגי לתודעה ומשם למיין-סטרים.

מפרט טכני

Analogue signal path
2 VCOs with CEM3340 chips
Continuous transition between 5 waveforms
Paraphony mode for two-part sounds
Multimode VCF with resonance
2 Analogue ADSR envelopes for VCF and VCA
Flexible LFO with 5 waveforms and MIDI sync
Analog BBD delay
Noise generator
Overdrive circuit
43 Control elements for direct access
Jack matrix with 32 inputs, 24 outputs for enhanced sound and connectivity with other modular synthesisers & sequencers
Can be used as a complete Eurorack synthesiser voice (width: 80 HP)
MIDI In / Thru and USB-MIDI
6.3 mm audio input for sound processing from external sources
6.3 mm headphone output
6.3 mm line output
Dimensions: 94 x 424 x 136 mm
Weight: 2.0 kg

מוצרים נוספים מאותה הקטגוריה