סינטיסייזר אנלוגי פוליפוני Behringer PRO-800

סינטיסייזר אנלוגי פוליפוני Behringer PRO-800

מק"ט BEH-PRO800 קטגוריה

מחיר:

2,275

✔️ אחריות לשנה (מעבדת יבואן רשמי)
✔️ אפשרות לעד 12 תשלומים ללא ריבית
✔️ אפשרות לתשלום בצ’קים או העברה בנקאית
✔️ משלוח מהיר עם שליח
✔️ קניה מאובטחת ושירות לקוחות מעולה.
✔️ לכל שאלה נוספת אנו זמינים גם בוואצאפ 

במידה ומצאת מוצר זה במחיר זול יותר באתר אחר,
נא ליצור קשר ונשמח לעזור.

*חדש הגיע למלאי! מספר היחידות מוגבל*

בשנת 1982 חברת Sequential Circuits הידועה והאהובה השיקה סינטיסייזר אנלוגי פוליפוני בעל 6 קולות ששינה את העולם לנצח, ה Prophet 600 שהוא אחיו הקטן של ה Prophet 5 האגדי וה Prophet 10 המפלצתי. ה600 נועד להיות סינטיסייזר קומפקטי, עוצמתי ונוח במחיר נגיש למוזיקאים של התקופה, אך מה שמבדיל את Prophet 600 מכל כלי אחר ועושה אותו לאבן דרך ייחודית בעולם הסינתזה היא העובדה שהProphet 600 הוא הסינטיסייזר הראשון בהיסטוריה שהגיע עם פרוטוקול MIDI המהפכני באותו חיבור 5 פינים שנמצא בשימוש עד היום, מאותו רגע כלים בעלי פרוטוקול MIDI בחיבור DIN5 יכלו לדבר ולתקשר באותה שפה ובכך לשים סוף “למגדל בבל” ששלט בשוק עד אותו רגע, עובדה זו פתחה עולם חדש של תאימות ושליטה שבזכותה אדם אחד יכול לשלוט במגוון עצום של כלים בו זמנית מנקודה אחת וכך הוליד את ראשית המוסיקה האלקטרונית המודרנית שמבוססת על סיקוונסרים וממכונות תופים שמתקשרות אחת עם השנייה.

ה Prophet 600 עצמו היה כלי אהוב במיוחד בעל סאונד פאנצ’י, חד ואגרסיבי יותר מהכלים האנלוגיים האחרים בשוק מה שנתן לו אופי ייחודי ועזר לו לחתוך בקלות דרך כל מיקס לא משנה כמה עמוס. בעל זוג אוסילטורים 3340 פר קול עם 3 צורות גל: משולש, שן-מסור ופולס ניתן למודולציה, פילטר איכותי שדומה לזה של ה Prophet 5, בעל 100 פריסטים, סיקוונסר עוצמתי, מגוון אפשרויות מודולציה ואינסוף סאונד אנלוגי יוקרתי. ה Prophet 600 היה עוצמתי כשם שהיה קל לתפעול, מושלם לבאסים, לידים ודרונים והיה כלי אהוב במיוחד שבשימוש נרחב לאורך שנות ה80 בסצנת ה Synthwave המתפתחת ומאוחר יותר בשנות ה90 בידי אומנים כמו Daft Punk ועוד…

אם יתמזל מזלכם למצוא אחד תקין ומתפקד היום הוא עשוי לעלות לכם בסביבות 3000$. כאן נכנסת לתמונה חברת Behringer שמביאה אל המפיק המודרני את הPRO-800, אותו מכשיר אגדי, משוחזר לפרטי פרטים עם מעגל אנלוגי טהור אך מחוזק עם עוד 2 קולות מה שמעלה את הפוליפוניה של הכלי ל8, עוד 300 פריסטים ניתנים לתכנות (400 סה”כ) בלי לוותר על כל הנוחות המודרנית של חיבור USB ואפילו הוסיפו ארכיטקטורה חצי מודולארית המאפשר לPRO-800 שלכם לדבר עם כל מערכת Eurorack לעוד אינספור אופציות חיווט ואפשרויות שליטה מתקדמות והכל במחיר שווה לכל כיס ובפורמט EuroRack Standalone האהוב של Behringer.

מידע על היצרן

חברת Behringer הידועה היא חוד החנית של תאגיד Music Tribe הענק שתחתיו יושבים מספר יצרני-על. חברת Behringer מנצלת את הפטנטים, הטכנולוגיות והמחקר של מיטב היצרנים והמוחות בתעשייה בכדי לייצר כלים גדושים בפונקציות המספקים את יחס תמורה-מחיר הטוב ביותר בשוק. מלבד היותה של Behringer אחת היצרניות הגדולות בעולם, בזכות החזון של Uli Behringer, מייסדה הססגוני של החברה, Behringer הצליחה בנוסף לשחזר באופן אותנטי ולהשיב לחיים מגוון גדול של כלים, סינטיסייזרים ומכונות תופים אגדיים אשר עשו היסטוריה בתעשיית המוסיקה (שעד אותו זמן היו לנחלתם הבלעדית של אספנים ואולפנים מקצועיים עתירי תקציב) ושמו אותם בהישג ידם של מוסיקאים ומפיקים ביתיים ברחבי העולם, מה ששינה את תעשיית המוסיקה העצמאית בין לילה והביא לעלייתם מחדש של הסינטיסייזרים והציוד האנלוגי לתודעה ומשם למיין-סטרים.

מפרט טכני

קולות
8

אוסילטור
2 x 3340 per voice

סוג
Analog

אוסילטורים
16 (32.70 Hz to 8372.02 Hz across 4 ranges)

LFO
1 (0.08 Hz to 20 Hz)

VCF
1 x 4-pole low pass (24 dB/oct. slope)

מעטפות
VCF, VCA

חיבוריות:
יציאה
¼” TS, unbalanced, max. +5.0 dBu

יציאת אודיו
1/8″ TS, unbalanced, max. +20.0 dBu

כניסה לפדאל
¼” TS, unbalanced

יציאת אוזניות
1/8″ TRS, unbalanced, max. 7.5 mW @ 32 Ohm

התנגדות יציאת אוזניות
8 Ω

MIDI In Out/Thru
2 x 5-pin DIN/ 16 channels

USB (MIDI)
USB 2.0, type B

Sync כניסת
TS 3.5 mm 1PPS, 2PPQ, 24PPQ, 48PPQ

Fliter CV כניסת
TS 3.5 mm 0 V to +10 V

מוצרים נוספים מאותה הקטגוריה