סינטיסייזר אנלוגי חצי מודולארי Behringer 2600

סינטיסייזר אנלוגי חצי מודולארי Behringer 2600

מק"ט BEH-2600 קטגוריה

מחיר:

3,782

✔️ אחריות לשנה (מעבדת יבואן רשמי)
✔️ אפשרות לעד 12 תשלומים ללא ריבית
✔️ אפשרות לתשלום בצ’קים או העברה בנקאית
✔️ משלוח מהיר עם שליח
✔️ קניה מאובטחת ושירות לקוחות מעולה.
✔️ לכל שאלה נוספת אנו זמינים גם בוואצאפ 

במידה ומצאת מוצר זה במחיר זול יותר באתר אחר,
נא ליצור קשר ונשמח לעזור.

בתחילת שנות ה70 כשסינטיסייזרים התחילו להיכנס באופן משמעותי לתודעה, נוצרה דרישה לסינטיסייזר קומפקטי ונייד שיהיה קל לקחת להופעות אך בלי להקריב את איכות הסאונד, כמות הפונקציות והחיבוריות שהייתה אפשרית בסינטיסייזרים הגדולים הכבדים ששלטו בשוק עד אותו זמן. חברת ARP Instruments נענתה לקריאה כשיצרה גרסה קומפקטית לסינטיסייזר המוביל שלה ה2500 וכך נולד ה2600 שכבש את העולם בסערה ועשה היסטוריה כשבשנת 1977 שימש כקולו של R2-D2 הדרואיד האהוב מ”מלחמת הכוכבים”, עד מהרה הפך ה2600 ל”גביע הקדוש” של הסינטיסייזרים כשעם חלוף השנים ה2600 נעשה נדיר, יקר להשגה ועוד יותר יקר לתחזוקה, זאת כיוון שהחלקים שהיו זמינים בשנות ה70 לא היו עמידים במיוחד לנזקי הזמן ודרשו כיוון תמידי ותחזוקה יקרה, כל אלו הפכו את ה2600 לכלי לאספנים, מפיקים ידועים או אולפנים מסחריים גדולים בלבד. למרות עובדה זו הפופולאריות של ה2600 כאחד הסינטיסייזרים הטובים בהיסטוריה לא דעכה והוא נמצא בשימוש תמידי אצל אומנים והרכבים רבים, בניהם הווירטואוז זוכה הגרמי Trent Reznor שעושה בו שימוש רב גם בהרכב שלו Nine Inch Nails וגם בקרירה זוכת הפרסים שלו כמפיק ומלחין פסי-קול לסרטים המובילים בהוליווד.

וכיום, חברת Behringer בזכות הידע הרב שלה ביצור סינטיסייזרים אנלוגיים איכותיים בתקציב משתלם לכל כיס, גם ה2600 חוזר להיות נחלת הכלל, עם אותו סאונד אנלוגי משובח נאמן למקור, אינספור אפשרויות חיווט, תאימות מלאה למערכות Eurorack, חיבוריות בUSB ואפקט REVERB דיגיטלי מובנה.

מידע על היצרן

חברת Behringer הידועה היא חוד החנית של תאגיד Music Tribe הענק שתחתיו יושבים מספר יצרני-על. חברת Behringer מנצלת את הפטנטים, הטכנולוגיות והמחקר של מיטב היצרנים והמוחות בתעשייה בכדי לייצר כלים גדושים בפונקציות המספקים את יחס תמורה-מחיר הטוב ביותר בשוק. מלבד היותה של Behringer אחת היצרניות הגדולות בעולם, בזכות החזון של Uli Behringer, מייסדה הססגוני של החברה, Behringer הצליחה בנוסף לשחזר באופן אותנטי ולהשיב לחיים מגוון גדול של כלים, סינטיסייזרים ומכונות תופים אגדיים אשר עשו היסטוריה בתעשיית המוסיקה (שעד אותו זמן היו לנחלתם הבלעדית של אספנים ואולפנים מקצועיים עתירי תקציב) ושמו אותם בהישג ידם של מוסיקאים ומפיקים ביתיים ברחבי העולם, מה ששינה את תעשיית המוסיקה העצמאית בין לילה והביא לעלייתם מחדש של הסינטיסייזרים והציוד האנלוגי לתודעה ומשם למיין-סטרים.

מפרט טכני

Monophonic
3 VCOs with adjustable pulse width
Oscillator 1 with outputs for sawtooth and pulse
Oscillators 2 and 3 with switchable oscillator synchronization and outputs for triangle, sawtooth, sine and pulse
Low-pass filter with resonance and 2 switchable filter characteristics
Noise generator
Ring modulator
Sample & Hold stage
Preamp and envelope follower for external signals
Voltage processor
ADSR envelope
AR envelope
Stereo VCA with adjustable panorama
Mixable reverb effect
Extensive modulation options for oscillators and filters are possible thanks to a specified signal path and free interconnection of all sections via patch sockets (3.5 mm jack)
Stereo line output: 2x 6.3 mm jack
Stereo headphone output: 3.5 mm jack
Footswitch inputs for Interval Latch and Portamento: 6.3 mm jack
MIDI In / Thru
USB-B port
Format: 19″/ 8 U

מוצרים נוספים מאותה הקטגוריה