מקלדת שליטה Behringer Swing

מקלדת שליטה Behringer Swing

מק"ט BEHSWI קטגוריה

מחיר:

560

✔️ אחריות לשנה (מעבדת יבואן רשמי)
✔️ אפשרות לעד 12 תשלומים ללא ריבית
✔️ אפשרות לתשלום בצ’קים או העברה בנקאית
✔️ משלוח מהיר עם שליח
✔️ קניה מאובטחת ושירות לקוחות מעולה.
✔️ לכל שאלה נוספת אנו זמינים גם בוואצאפ 

במידה ומצאת מוצר זה במחיר זול יותר באתר אחר,
נא ליצור קשר ונשמח לעזור.

Behringer Swing הינה מקלדת שליטה קומפקטית מקצועית של 32 קלידים (רגישים למגע עם Aftertouch) שנועדה לשליטה בסינטיסייזרים ושאר ציוד חיצוני אם בפני עצמה או כקישור בין המחשב לציוד החיצוני, עם יכולת להמיר בין פקודות MIDI מהמחשב (אם דרך USB או כניסת DIN5) לVC או DIN5, שליחת SYNC ושרשור MIDI, בעזרת הSwing תוכלו לשלוח פקודות בעד 16 ערוצי MIDI דרך יציאת הDIN5, לסנכרן ולשלוט בסינטיסייזרים, סיקוונסרים, מכונות תופים סינטיסייזרים מודולרים בפורמט  Euro Rack ועוד.

גם ללא מחשב הBehringer Swing משמש כמרכז שליטה של מערך הDAWLESS שלכם. הSwing מכיל סיקוונסר פוליפוני של 64 צעדים עם REST, TIE, RATCHET. ארפג’יטור מובנה עם מגוון רחב של צורות ניגון וחלוקות קצב. טרנספוזיציה, כפתור TAP TAMPO וSWING,  ואפילו כניסת Footswitch

מידע על היצרן

חברת Behringer הידועה היא חוד החנית של תאגיד Music Tribe הענק שתחתיו יושבים מספר יצרני-על. חברת Behringer מנצלת את הפטנטים, הטכנולוגיות והמחקר של מיטב היצרנים והמוחות בתעשייה בכדי לייצר כלים גדושים בפונקציות המספקים את יחס תמורה-מחיר הטוב ביותר בשוק. מלבד היותה של Behringer אחת היצרניות הגדולות בעולם, בזכות החזון של Uli Behringer, מייסדה הססגוני של החברה, Behringer הצליחה בנוסף לשחזר באופן אותנטי ולהשיב לחיים מגוון גדול של כלים, סינטיסייזרים ומכונות תופים אגדיים אשר עשו היסטוריה בתעשיית המוסיקה (שעד אותו זמן היו לנחלתם הבלעדית של אספנים ואולפנים מקצועיים עתירי תקציב) ושמו אותם בהישג ידם של מוסיקאים ומפיקים ביתיים ברחבי העולם, מה ששינה את תעשיית המוסיקה העצמאית בין לילה והביא לעלייתם מחדש של הסינטיסייזרים והציוד האנלוגי לתודעה ומשם למיין-סטרים.

מפרט טכני

Velocity sensitive with aftertouch
64 step sequencer with 8x polyphony
Arpeggiator with 8 simultaneous notes per step
Chord play mode with up to 16 notes
Pitch and modulation strips
DAW transport buttons
CV/Sync connections
Class-Compliant
Power supply via USB or optional mains adapter (not included)
3 CV outputs Mod/Gate/Pitch: 3.5 mm mini jack
Sync input and output: 3.5 mm mini jack
MIDI input and output
Sustain pedal input: 6.3 mm jack
Micro USB
Dimensions (W x H x D): 489 x 52 x 149 mm
Weight: 1.5 kg

מוצרים נוספים מאותה הקטגוריה