מקלדת שליטה Arturia KeyStep

מקלדת שליטה Arturia KeyStep

מק"ט ART-KEYSTEP קטגוריה

מחיר:

945

✔️ אחריות לשנה (מעבדת יבואן רשמי)
✔️ אפשרות לעד 12 תשלומים ללא ריבית
✔️ אפשרות לתשלום בצ’קים או העברה בנקאית
✔️ משלוח מהיר עם שליח
✔️ קניה מאובטחת ושירות לקוחות מעולה.
✔️ לכל שאלה נוספת אנו זמינים גם בוואצאפ 

במידה ומצאת מוצר זה במחיר זול יותר באתר אחר,
נא ליצור קשר ונשמח לעזור.

KeyStep היא אחת המסדרות הנמכרות ביותר של מקלדות השליטה של חברת Arturia (הידועה בתור אחת מיצרניות מקלדות השליטה הטובות בעולם) ועשתה מהפכה בשוק בכל הקשור לשליטה בציוד חיצוני וסינטיסייזרים אנלוגיים. הArturia KeyStep מציעה מקלדת קלת משקל אך איכותית ויציבה ביותר בעלת 32 קלידים בגודל Slim (צרים מעט מקלידים מלאים אך גדולים יותר מקלידים Mini) עם מנגנון Aftertouch, רגישות למגע ואיכות בניה מרשימה. אין כמעט אולפן העושה שימוש בציוד חיצוני מבוסס CV או MIDI שלא מחזיק לפחות יחידה אחת מסדרת Step.

בעוד שניתן להשתמש בArturia KeyStep כמקלדת שליטה רגילה לכל דבר בעזרת חיבור הUSB, הפונקציות המתקדמות שלה באמת באות לביטוי בשימוש עם ציוד חיצוני: הKeyStep חמושה בסיקוונסר פוליפוני מתקדם של עד 64 צעדים עם 8 תווים בו זמנית, ארפג’יו מתקדם עם מגוון מצבי נגינה ומצב אקורדים. בגב המכשיר תמצאו כניסה ויציאת MIDI DIN, יציאות CV לשליטה במודולי Eurorack וכניסה ויציאת Sync לסנכרון סיקוונסרים של כלים חיצוניים. התוכנה המצורפת מאפשרת להשתמש בArturia KeyStep כממיר MIDI-CV או USB-MIDI DIN רב עוצמה ומאפשרת שינוי קצבי Pulse לתאימות מול מכשירים שונים שלא תומכים ב 24PPQ כמו סדרת הVOLCA של KORG למשל, תוכונת אלו ועוד שלל תכונות נוספות הופכות את הסנכרון, נגינה והשימוש בציוד חיצוני לנגיש, יעיל ומהנה בעזרת הArturia KeyStep.

 

מידע על היצרן

חברת Arturia הצרפתית הפכה תוך שנים בודדות מאז נוסדה בשנת 1999 לשם דבר בתחום ממשקי האודיו, כלים וירטואלים, אפקטים, סינטיסייזרים אנלוגיים ומקלדות השליטה. בזכות החדשנות, העיצוב והאיכות חסרת הפשרות של מוצריה, כיום כמעט ואין אולפן שמכבד את עצמו שאין בו לפחות מוצר אחד של החברה נושאת הפרסים, במיוחד עם נדרש שילוב וגישור בין כלים אנלוגיים ולכלים וירטואליים. חברת Arturia חרטה על דגלה את חזונה לייצר ציוד איכותי המספק השראה ומחבר בין הסביבה הווירטואלית לעולם הפיזי באופן נגיש, יעיל, חדשני ומהנה.

מפרט טכני

מידע טכני:

32x Velocity-sensitive keys (Slimkey)

With aftertouch

Integrated polyphonic step sequencer

Up to 64 steps and 8 simultaneous notes per step

8-Mode Arpeggiator

Chord Play mode

Transport buttons

Pitch and modulation touch fader

Colour: White

Power connector

USB

MIDI In / Out

CV / gate output

Sync input and output

Sustain pedal input

מוצרים נוספים מאותה הקטגוריה