מכונת תופים, נגן דגימות וסיקוונסר מתקדם Polyend Play

מכונת תופים, נגן דגימות וסיקוונסר מתקדם Polyend Play

מק"ט POLY-PLAY קטגוריה

מחיר:

2,100

✔️ אחריות לשנה (מעבדת יבואן רשמי)
✔️ אפשרות לעד 12 תשלומים ללא ריבית
✔️ אפשרות לתשלום בצ’קים או העברה בנקאית
✔️ משלוח מהיר עם שליח
✔️ קניה מאובטחת ושירות לקוחות מעולה.
✔️ לכל שאלה נוספת אנו זמינים גם בוואצאפ 

במידה ומצאת מוצר זה במחיר זול יותר באתר אחר,
נא ליצור קשר ונשמח לעזור.

מבצע מיוחד עד גמר המלאי!!

היישר ממוחם הקודח של המומחים בPolyend שהביאו לנו את מכונת ההפקה המדהימה הTracker הגיע מוצר חדש ופורץ גבולות שעומד לשנות את חוקי המשחק ולהגדיר מחדש את כל מה שחשבנו על גרוב בוקסים, נגני דגימות וסיקוונסרים.

ממשק שמתקשר איתך

הPolyend Play לוקח את שיטת העבודה המסורתית והמוכרת של גרוב בוקס, טוען אותה מחדש באינספור פיצ’רים ושם את כל הכוח בידיים שלכם כמו שאף גרוב בוקס או סיקוונסר לא עשה עד היום. עם הPlay תוכלו ליצור ביטים וסיקוונסים מורכבים ומתפתחים בקלות ומהירות ללא צורך לצלול לתתי תפריטים מוסתרים.

המומחיות והניסיון של Polyend ביצירת ממשקים אנושיים נגישים ופשוטים להבנה אך עם זאת עוצמתיים ועמוקים, באה לידי ביטוי באופן מהותי בPlay. בעזרת Grid ענק של 16×8 לסיקוונסים ועוד Grid שליטה של 4×8, כולם מוארים בLED RGB ברור ומפורט כאשר כל צבע מייצג פונקציה שונה כך שבעזרת הצצה קצרה על פני המכשיר ניתן להבין בדיוק מה מתרחש ללא צורך בדפדוף או לחיצות נוספות, המסך מפוצל אופקית ומראה שני פרמטרים בו זמנית, כל הפונקציות האלו מגבירות משמעותית את היעילות של הWorkflow שלכם ומאפשר לכם ליצור סיקוונסים מורכבים כהרף עין ולתת מקסימום מקום וחופשיות ליצירה שלכם.

 

עולם שלם של סאונד

הPolyend Play הוא גרוב בוקס מבוסס דגימות ומגיע עם 3,000 דגימות ו30 ערכות תופים במגוון רחב של סגנונות, כולם מאוחסנים על כרטיס Micro SD של 16GB המגיע עם הPlay ומאפשר לכם כמובן להוסיף דגימות משלכם.

צאו מהקופסא

בנוסף ל8 ערוצי הגרוב בוקס, קיימים 8 ערוצים נוספים לשליטה על ציוד חיצוני דרך חיבור הMIDI של הPlay. תוכלו בקלות להוסיף את הסינטיסייזרים והציוד החיצוני האהוב עליכם ולשלוט בעד 8 ערוצים בו זמנית כולל פקודות CC פר ערוץ ומצב אקורדים פוליפוני לערוצי הMIDI.

תנו בוסט להשראה שלכם

למי מאיתנו לא קרה שנתקענו בכתיבת ביט או קטע ופשוט לא הצלחנו למצוא רעיון מקורי להמשך, כאן נכנסות לתמונה הפונקציות המתקדמות של הPolyend Play, אופציית ה Smart Fill מאפשרת לבחור טווח מתוך הסיקווינס והPlay ימלא אותו במומחיות לפי פרמטרים שקבעתם מראש כך שהמילוי לעולם לא ישמע מנותק מהקטע הראשי וייצור קטע הומוגני שמשתלב באופן מושלם ביצירה שלכם ויאפשר לכם להמשיך הלאה.

תטרפו את הקלפים

גם אחרי שקבעתם את הסיקוונס, הPlay מאפשר לכם לשנות, לעוות, להחליף כיוון, להקפיץ, לנגן באקראי, לקשור סיקוונסים, לייצר לופים ממקטעים ולשנות פרמטרים עם 35 מצבי נגינה שונים, אחוזי הסתברות פר צעד והקלטת מודולציות בזמן אמת, כל הכלים העוצמתיים האלו יאפשרו לכם לתת חיים חדשים לכל סיקוונס בזמן אמת. לכל הפרמטרים האלו ניתן לגשת בקלות ע”י לחיצה על אחת מ15 החוגות עם פונקציית Touch Knob. חסל סדר תבניות זהות שחוזרות על עצמם בלי הפסקה, עם הPlay תוכלו לתת ביטוי מידי לביט שלכם דרך האצבעות. עם 16 ערוצים של עד 64 צעדים ו128 תבניות אין סוף לכמות השילובים שתוכלו לייצר.

מנוע אפקטים

הPolyend Play מאפשר לכם לתבל בקלות את הסיקוונס שלכם עם אפקטי מאסטר כמו Reverb, Delay, Sound Enhancer, Limiter, Saturator

ניידות מושלמת

הPolyend Play הוא מכשיר עצמאי המקבל מתח 5V ישירות מחיבור הUSB מה שמאפשר לחבר לו סוללה חיצונית או מחשב נייד ולקחת אותו לדרכים בקלות. *הערה חשובה: יש להיזהר מאוד לא לחבר מטען מהיר או כל שנאי שחורג מ5V על מנת לא לגרום נזק למכשיר!

מידע על היצרן

חברת Polyend הינה יצרן בוטיק איכותי המתמחה ביצור מכשירי הפקה, סיקוונסרים ושאר ציוד יחודי בעל ממשק אינטואיטיבי שמטרתו להעניק השראה אינסופית ליוצרים כדי לאפשר להם לצאת מהקופסא, לשכלל ולשפר את חוויות הנגינה וההפקה המוסקלית.

מפרט טכני

Powerful sequencer with 8 audio and 8 polyphonic MIDI tracks
16 Variations per track
128 Patterns per project
Independent lengths (1 to 64 steps), different speeds, playback modes and swing values adjustable per track
3000 Samples preloaded
Perform mode with real-time and punch-in effects
Master FX (reverb, delay, sound, limiter, saturation)
RGB silicon pad
8×16 Grid for sequencer
8×4 Grid for track functions – mute, solo, variation, select
1 Push encoder
15 Touch-sens encoders with double-tap function
Unique step repeater
Random function
DJ-style filter
MicroSD card slot
Stereo output: 3.5 mm jack
MIDI in/out: 3.5 mm jack including adapter to 5-pin DIN jack
USB-C connection
Power supply via USB
Power supply via power bank, computer or mains adapter
Dimensions: 27.5 x 21.25 x 3.75 cm
Weight: 1.8 kg
Incl. USB power supply, USB-C cable, MIDI adapter and 16GB MicroSD card

מוצרים נוספים מאותה הקטגוריה