מכונת תופים אנלוגית Behringer RD-9

מכונת תופים אנלוגית Behringer RD-9

מק"ט BEH-RD9 קטגוריה

מחיר:

1,625

✔️ אחריות לשנה (מעבדת יבואן רשמי)
✔️ אפשרות לעד 12 תשלומים ללא ריבית
✔️ אפשרות לתשלום בצ’קים או העברה בנקאית
✔️ משלוח מהיר עם שליח
✔️ קניה מאובטחת ושירות לקוחות מעולה.
✔️ לכל שאלה נוספת אנו זמינים גם בוואצאפ 

במידה ומצאת מוצר זה במחיר זול יותר באתר אחר,
נא ליצור קשר ונשמח לעזור.

חברת Behringer מחזירה לחיים עוד מהציוד האנלוגי האגדי הנחשק שכולנו גדלנו עליו והפעם ה TR 909 המיתולוגי זוכה לחידוש מפורט ונאמן למקור עם הBehringer RD-9 אך בניגוד לחברות אחרות, הBehringer RD-9 מכיל רכיבים אנלוגיים אותנטיים שמשחזרים בדיוק מירבי את הסאונד האמיתי של ה909 ללא הדמיות או טריקים דיגיטליים. אך לא הכל ישן, Behringer נותנים לנו גם חיבוריות נוחה בUSB לקישור נוח למחשב וחיבורי SYNC לתאימות עם ציוד Eurorack ועוד.

מידע על היצרן

חברת Behringer הידועה היא חוד החנית של תאגיד Music Tribe הענק שתחתיו יושבים מספר יצרני-על. חברת Behringer מנצלת את הפטנטים, הטכנולוגיות והמחקר של מיטב היצרנים והמוחות בתעשייה בכדי לייצר כלים גדושים בפונקציות המספקים את יחס תמורה-מחיר הטוב ביותר בשוק. מלבד היותה של Behringer אחת היצרניות הגדולות בעולם, בזכות החזון של Uli Behringer, מייסדה הססגוני של החברה, Behringer הצליחה בנוסף לשחזר באופן אותנטי ולהשיב לחיים מגוון גדול של כלים, סינטיסייזרים ומכונות תופים אגדיים אשר עשו היסטוריה בתעשיית המוסיקה (שעד אותו זמן היו לנחלתם הבלעדית של אספנים ואולפנים מקצועיים עתירי תקציב) ושמו אותם בהישג ידם של מוסיקאים ומפיקים ביתיים ברחבי העולם, מה ששינה את תעשיית המוסיקה העצמאית בין לילה והביא לעלייתם מחדש של הסינטיסייזרים והציוד האנלוגי לתודעה ומשם למיין-סטרים.

מפרט טכני

11 Drum sounds: bass drum, snare drum, low tom, mid tom, high tom, rim shot, clap, open and closed hi hat, ride and crash cymbal
64-Step sequencer with poly meter, step repeat, note repeat, real-time triggering, track mute and track solo
Accent and Flam programmable per instrument
Wave Designer
Dual Mode Filter
Up to 16 songs and 256 patterns storable
Auto Fill function
Auto Scroll function
LED display
Dimensions (W x D x H): 477 x 264 x 78mm
Includes external power supply (18V DC)

מוצרים נוספים מאותה הקטגוריה