מיקרופון הדמייה אולפני מקצועי Antelope Audio Edge NOTE

מיקרופון הדמייה אולפני מקצועי Antelope Audio Edge NOTE

מק"ט 070-Edge NOTE קטגוריה

מחיר:

711

✔️ אחריות לשנה (מעבדת יבואן רשמי)
✔️ אפשרות לעד 12 תשלומים ללא ריבית
✔️ אפשרות לתשלום בצ’קים או העברה בנקאית
✔️ משלוח מהיר עם שליח
✔️ קניה מאובטחת ושירות לקוחות מעולה.
✔️ לכל שאלה נוספת אנו זמינים גם בוואצאפ 

במידה ומצאת מוצר זה במחיר זול יותר באתר אחר,
נא ליצור קשר ונשמח לעזור.

מי אמר שרק לקונדנסורים קפסולה גדולה מותר ליהנות מהדמיות של מיקרופונים יוקרתיים באיכות המפורסמת של Antelope Audio? תכירו את ה Edge NOTE מיקרופון קפסולה קטנה (סיגר) המושלם להקלטת כלי נגינה החל מפסנתרים, גיטרות, כלי קשת, נשיפה מעץ ומתכת ועד תופים וכלי הקשה בצורה המקצועית ביותר עם רצפת רעש נמוכה במיוחד וסאונד נקי ומפורט מאין כמוהו, עם הנחתה וחיתוך נמוכים בגוף המיקרופון וכמובן הדמיה מקצועית ברמה אולפנית של 13 מיקרופונים היסטוריים יקרים מפז עם סאונד מפורט ועשיר שמשחוזר לפרטי פרטים.

*הערה חשובה: על מנת להשתמש בהדמיות של המיקרופון ללא ממשק אודיו של Antelope או למי שמעוניין להשתמש בהדמיות כ Plugin  בDAWיש לרכוש בנפרד מפתח iLOK (דור שני ומעלה) ולהפעיל בו את הרישיון הייעודי הנמצא בעמוד המשתמש באתר החברה.

מידע על היצרן

חברת היוקרה Antelope Audio, מייצרת ממשקי אודיו, מיקרופונים ומוצרי אולפן מקצועיים כבר כמעט שני עשורים ומתפארת ברשימה ארוכה של אמנים מהשורה הראשונה המשתמשים במוצריהם מ Rihanna, Jay-Z, Justin Timberlake ועד Coldplay וKorn .

סדרת ממשקי האודיו והמיקרופונים זוכי הפרסים שלהם (בין היתר CES Innovation Awards היוקרתי) הם בין הכלים המתקדמים ביותר בשוק ורותמים את הכוח של מנועי DSP עוצמתיים המשחזרים באופן מדויק מגוון רחב של ציוד אולפן אנלוגי (חלקו נדיר ויקר מפז) ושמים אותם בידיים של המפיק המקצועי והחובב כאחד בזכות טכנולוגיית ה Synergy Core המהפכנית של החברה.

ממשקי Antelope Audio עושים את כל זה עם עכבה כמעט אפסית שמאפשרת הקלטה עם אפקטים בזמן אמת, איכות המרה ורזולוציה חסרת פשרות וקדם מגברים שקופים ומדויקים ברמה שתספק כל אומן ומפיק ואודיופיל.

מפרט טכני

CAPSULE
Capsule: Single Capsule
Diaphragm: Small condenser
Diaphragm diameter: 16.1mm
Polar Pattern: Cardioid

SOUND
Freq. response: 20HZ ~ 20kHZ
Self-noise: 25dB(A)
SNR: 69dB(A)
Sensitivity: -42dB | 8mV/Pa (+/-3dB

HARDWARE
Power Requirements: 48V DC phantom power
Output impedance: 65 Ohms @ 1kHz
Output Connector: 3-pin male XLR
Output Channels: Single
Dimensions (mic body): 4.5″ x 0.8″ (114mm x 20mm)

מוצרים נוספים מאותה הקטגוריה