מוניטור אולפני Focal Shape 65

מוניטור אולפני Focal Shape 65

מק"ט FOCAL-SHAPE65 קטגוריה

מחיר:

4,554

✔️ אחריות לשנה (מעבדת יבואן רשמי)
✔️ אפשרות לעד 12 תשלומים ללא ריבית
✔️ אפשרות לתשלום בצ’קים או העברה בנקאית
✔️ משלוח מהיר עם שליח
✔️ קניה מאובטחת ושירות לקוחות מעולה.
✔️ לכל שאלה נוספת אנו זמינים גם בוואצאפ 

במידה ומצאת מוצר זה במחיר זול יותר באתר אחר,
נא ליצור קשר ונשמח לעזור.

חברת היוקרה הצרפתית  Focal מייצרת עבור שוק האודיו מקצועי עוד משנת 1979 ומשמשת כחוד החנית, הן באיכות המוצרים והן בחדשנות טכנולוגית פורצת דרך המאפשרת לה להיות שם דבר בתחום כבר עשורים.

רוב תהליך היצור של ה Shape 65 נעשה עבודת יד וכולו מתחילתו ועד סופו נעשה במפעל החברה בצרפת תוך בקרת איכות קפדנית ותשומת לב עילאית לפרטים הקטנים ביותר בכדי לייצר מוניטור בעל שקיפות אקוסטית ברמה גבוהה ביותר ועיצוב המאפשר תהודה מינימלית, תמונת סטריאו עשירה ורחבה עם תגובת תדר נמוך מדויקת להפליא, הShape  נועדו להיות המראה הממורקת שלכם באולפן ולשקף את מיקס באופן איכותי ומדויק ביותר בזכות מגוון רחב של טכנולוגיות מתקדמות ייחודיות לFocal.

חמוש בזוג מגברי Class AB אנלוגיים W80 וW25 הדוחפים שני אלמנטים בהתאמה:

האחד, אלמנט באס בקוטר 6.5 אינץ’ עם קונוס ייחודי העשוי שכבות של סיבי פשתן וזכוכית עם כיפה הפוכה. כל התכונות האלו תורמות ליצירת קונוס שהוא גם קשיח וגם קל משקל ומאפשר מהירות תגובה גבוהה לסיגנל הנכנס.

השני, טוויטר 1 אינץ’ מתקדם עם כיפה הפוכה בתצורת M שמגבירה את הקשיחות ומהירות התגובה תוך כדי מזעור עיוותים. הטוויטר נע על מתלה Poron שהוא פיתוח מיוחד המאפשר לאלמנט לספק תגובת תדר ליניארית יותר, מה שמשפר את תפקוד הקרוסאובר עם אלמנט הבס ומפחית בעיות פאזה בין האלמנטים לקבלת סאונד ברור ונקי יותר.

המגנטים של שני האלמנטים מיוצרים בטכנולוגיית NIC (השראה מגנטית טבעית) המספקת מינימום הפרעות בשדה המגנטי ורמת עיוותים נמוכה במיוחד.

כל שלל הטכנולוגיות האלו נתונות בתוך מארז עץ אלגנטי שתוכנן לספק רזוננס נמוך במיוחד: בניגוד למוניטורים אחרים בשוק המגיעים עם מפתח אחורי או קדמי, ב Focal Shape 65 קיימת ממברנת רדיאטור פאסיבי כפולה בצד המוניטור שתפקידה לרסן אנרגיה חופשית הנפלטת מהמוניטור כאשר הממברנות זזות בתוכו. היתרון של רדיאטור על פני מפתח רגיל הוא שקיפות גבוהה יותר ותדר נמוך מדויק שאינו מתפזר בקלות.

בזכות הרדיאטור, האיקוולייזר האנלוגי העשיר ורגליות מתכוננות המובנות בתחתית המוניטור ניתן להציב את ה Focal Shape 65 בשלל מיקומים בחדר כולל בצמוד לקיר האחורי עם השפעה שלילית מינימלית.

ה Focal Shape 65 תוכנן ונוצר בקפידה ובאהבה על מנת לשקף את המיקס שלכם באלגנטיות ובדיוק של מנתח, עם תשומת לב חסרת פשרות ויישום טכנולוגיות מודרניות מתקדמת אך עם הרבה כבוד לעולם האנלוגי ממנו החברה הגיעה.

 

מידע טכני:

 

 

Active Nearfield Monitor

Designed without a rear bass port – allows placing directly in front of a wall

Power: 105 W Class AB

Woofer: 6.5″ Flax Cone

Tweeter: 1″ Aluminium-Magnesium

6.5″ Double-passive membrane

Frequency range (+/- 3 dB): 40 – 35000 Hz

Max SPL peak @ 1 m (musical signal): 109 dB

Input impedance: 10 kOhm

Settings: High pass filter, bass, middle, high

Power switch

Automatic standby function

Connections: XLR and RCA

Thread connector for ceiling and wall brackets (mounting accessories not included)

Dimensions (W x D x H): 218 x 285 x 355 mm

Weight: 8.5 kg

הנחה למזומן 5%

מוצרים נוספים מאותה הקטגוריה