מוניטור אולפני Focal Solo6 ST6

מוניטור אולפני Focal Solo6 ST6

מק"ט FOCAL-SOL6ST6 קטגוריה

מחיר:

7,234

✔️ אחריות לשנה (מעבדת יבואן רשמי)
✔️ אפשרות לעד 12 תשלומים ללא ריבית
✔️ אפשרות לתשלום בצ’קים או העברה בנקאית
✔️ משלוח מהיר עם שליח
✔️ קניה מאובטחת ושירות לקוחות מעולה.
✔️ לכל שאלה נוספת אנו זמינים גם בוואצאפ 

במידה ומצאת מוצר זה במחיר זול יותר באתר אחר,
נא ליצור קשר ונשמח לעזור.

איכות אנלוגית טהורה היא תכונה נחשקת על ידי כל מפיק ואודיופיל בזכות העיוות הנמוך, הדיוק והסאונד הבלתי מתפשר. החסרונות של טוהר אנלוגי בעבר התבטאו במוניטור גדול כבד ומסורבל, יעילות נמוכה ובעקבות כך פליטת חום גבוהה.

חברת Focal הוותיקה בעלת ניסיון רב שנים ביצור מוניטורים ורמקולים שהם שיא הטכנולוגיה והדיוק, מביאה אלינו את הSolo 6 ST6  שהוא המוניטור החדש המחליף את הBE 6 מסדרת הדגל שלה, שנותן מענה מושלם ושילוב מדהים בין העולם המודרני לאנלוגי בלי  להתפשר על אותה איכות שאנו רגילים לה מחברת Focal היוקרתית

הSolo 6 ST6 מיוצרים בעבודת יד במפעל החברה בצרפת ומרשימים מהרגע הראשון ששומעים אותם, עם תגובת תדר המכסה חמש אוקטבות, עיצוב יוקרתי קומפקטי וקל משקל, עוצמה גבוהה, תמונת סטריאו רחבה, שקיפות ודיוק אקוסטי עילאי עם מינימום בעיות פאזה ועיוות. כל היתרונות הללו מתאפשרים בזכות החומרים המתקדמים, בקרת האיכות הקפדנית ותשומת לב לפרטים הקטנים ביותר.

מבחוץ הSolo נראה מסורתי וסולידי אך מאחורי החזות השמרנית והאלגנטית נמצאת שיא הטכנולוגיה של החברה:

טוויטר מהופך העשוי בריליום (גלוציניום) טהור שהיא מתכת קשיחה במיוחד וקלת משקל המאפשרת תגובה מהירה ועיוות אפסי, הטוויטר יושב בתוך קונוס W בעזרתו יכול לנוע בדיוק מירבי ולספק סאונד טבעי ונאמן למקור היודע להפיק סיגנל נקי ומדויק עד תדר מרשים ביותר של kHz40, אפילו הכיפה המגנה על הטוויטר עשויה בריליום והמגבר הותאם במיוחד לפצות על שינוי הטונאליות הטבעי בכדי שיספק הגנה לטוויטר אך לא ישפיע על הצליל כלל.

המגבר של אלמנט הבס תוכנן בטכנולוגית ®BASH המשלבת את האיכות והדיוק של מגבר Class AB עם היעילות של מגבר CLASS D, טכנולוגיה זו מאפשרת למוניטור לספק ביצועים מעולים בטווח תדרים רחב במיוחד עם אלמנט 6.5 אינץ’ המגיב החל מHz45

מתחת לאלמנט הבס נמצא מפתח קדמי רחב המאפשר לכם להצמיד את המוניטור לקיר האחורי מבלי לפגוע באיכות הסאונד.

הSolo 6 ST6 חמוש בטכנולוגיית Focus ייחודית שבלחיצת פדאל הופכת את המוניטור מ 2way ל full range 1way עם טווח היענות של 120Hz עד 10kHz ומאפשר לכם לבדוק את טווח הMID במיקס שלכם ביעילות גבוהה יותר ולדמות כיצד המיקס שלכם ישמע ברמקולים קטנים ללא צורך להחזיק באולפן עוד זוג מוניטורים לרפרנס.

בגב המוניטור תמצאו חיבור XLR בעל בורר בין מצב מאוזן/לא מאוזן, בורר מצב Standby אוטומטי, EQ בעל 3 ערוצים, HPF עם 4 נקודות חיתוך ותושבות לתליה על הקיר.

ה Focal Solo6 ST6 בנויים לספק אין סוף סאונד נקי, מדויק, שקוף, מרשים, מקצועי ואיכותי. בכל סגנון מוסיקה ובכל אולפן בו תניחו אותו ויתרגמו כל מיקס לעולם האמיתי באותנטיות ויוקרה.

מפרט טכני

Powered: Yes
Power Configuration: Bi-amped
Quantity: Single
LF Driver Size: 6.5″ Woofer
LF Driver Type: Flax Sandwich Cone
HF Driver Size: 1″ Tweeter
HF Driver Type: Beryllium Dome Tweeter
LF Driver Power Amp: 80W RMS
HF Driver Power Amp: 50W RMS
Total Power: 130W Class AB
Input Types: 1 x XLR
Other I/O: 1 x 1/4″ (Focus in), 1 x 1/4″ (Focus out)
Enclosure Type: Front Ported
Height: 13.12″
Width: 9.75″
Depth: 11.62″
Weight: 28.6 lbs.

מוצרים נוספים מאותה הקטגוריה