חבילת אולפן הכוללת כרטיס קול ESI מיקרופון Superlux אוזניות Behringer וכבל מיקרופון

חבילת אולפן הכוללת כרטיס קול ESI מיקרופון Superlux אוזניות Behringer וכבל מיקרופון

מק"ט KHM-STUPACK-NEVA קטגוריה

מחיר:

880

✔️ אחריות לשנה (מעבדת יבואן רשמי)
✔️ אפשרות לעד 12 תשלומים ללא ריבית
✔️ אפשרות לתשלום בצ’קים או העברה בנקאית
✔️ משלוח מהיר עם שליח
✔️ קניה מאובטחת ושירות לקוחות מעולה.
✔️ לכל שאלה נוספת אנו זמינים גם בוואצאפ 

במידה ומצאת מוצר זה במחיר זול יותר באתר אחר,
נא ליצור קשר ונשמח לעזור.

חבילת אולפן איכותית ומשתלמת במיוחד הכוללת כל מה שצריך כדי להתחיל להפיק מוסיקה בבית באיכות טובה.

כרטיס קול דגם Neva Duo מבית ESI. כרטיס קול Neva Duo מציע איכות שמע מעולה, עיצוב אלגנטי וחבילת תוכנה נרחבת תוך שמירה על צורה קומפקטית. כרטיס הקול מצויד בכניסות קדם מגבר למיקרופון וגיטרה, כמו גם בשתי כניסות Line, הוא מציע את כל מה צריך כדי להתחיל מיד. יציאת ה-USB-C מאפשרת להתחבר בקלות למחשב או למכשיר הנייד שלך. כרטיס קול Neva Duo מגיע עם דרייברים מקצועיים של ASIO כולל פונקציית DirectWIRE loopback ועוד, כך שתוכל להתמקד ביצירתיות שלך.

מיקרופון קונדנסור אולפני ה E205 של חברת Superlux הוא מיקרופון קונדנסור אולפני איכותי שנותן תמורה מעולה למחיר עם טווח היענות רחב של 30Hz – 18.000Hz כיווניות סופר-קרדיואידית שמאפשרת קליטה מוגברת בקדמת המיקרופון ודחיית רעשים טובה מהצדדים, עמידות SPL גבוהה שמאפשרת למיקרופון להתאים גם לכלי נגינה ואפילו תופים, בניית מתכת איכותית מבטיחה שנים רבות של שימוש והנאה, מגיע עם תושבת קשיחה משלובת, מתאם הברגה ונרתיק דמוי עור מהודר.

אוזניות אולפן להקלטה ה-Behringer HPS5000 הן אוזניות סגורות (Closed-Back) מבית ברינגר שמתלבשות סביב האוזן וסוגרות עליה לבידוד צליל מקסימלי. נועדו לעמוד בדרישות של שימוש אולפני עם היענות תדרים וטווח דינמי רחבים.דיאפרגמה עשויה קובלט של 40 מ”מ מספקת בסים הדוקים וגבוהים צלולים. בנויות לשרוד שנים של עבודה מתמשכת באולפן. מגיעות עם כבל נחושת ומעביר לחיבור 6.3 מ”מ (PL) לשימוש עם ציוד אודיו מקצועי.

כבל מיקרופון איכותי – 3 מטר

 

מוצרים נוספים מאותה הקטגוריה