חבילת אולפן הכוללת כרטיס קול Arturia מיק Behringer אוזניות Audio Technica מוניטורים וכבלים

חבילת אולפן הכוללת כרטיס קול Arturia מיק Behringer אוזניות Audio Technica מוניטורים וכבלים

מק"ט KHM-STUPACK-F1M30-M2 קטגוריה

מחיר:

מוצר זה ניתן להזמנה טלפונית בלבד.
אנא חייגו: 04-8624424

✔️ אחריות לשנה (מעבדת יבואן רשמי)
✔️ אפשרות לעד 12 תשלומים ללא ריבית
✔️ אפשרות לתשלום בצ’קים או העברה בנקאית
✔️ משלוח מהיר עם שליח
✔️ קניה מאובטחת ושירות לקוחות מעולה.
✔️ לכל שאלה נוספת אנו זמינים גם בוואצאפ 

במידה ומצאת מוצר זה במחיר זול יותר באתר אחר,
נא ליצור קשר ונשמח לעזור.

חבילת אולפן משתלמת במיוחד הכוללת כרטיס קול, אוזניות, מיקרופון, מוניטורים וכבלים.

הערכה כוללת:

כרטיס קול – חברת Arturia הצרפתית שהפכה בשנים האחרונות לשם דבר בתחום, בזכות החדשנות, העיצוב והאיכות חסרת הפשרות של מוצריה, מפתיעה שוב ומרחיבה את קולקציית ממשקי האודיו המשובחים שלה עם סדרת הMiniFuse החדשה שמתאימה במיוחד לאולפנים ביתיים וניידים.

הMiniFuse הם ממשקי אודיו קומפקטיים, איכותיים, יציבים ובנויים לעילא ולעילא עם מפרט מרשים ביותר ביחס לתג המחיר הנמוך שנועד להתחרות בשוק הגדוש של ממשקי האודיו ברמת הכניסה.

חברת Arturia כה מתגאה באיכות ויציבות הסדרה שהם מציעים איתה 5 שנות אחריות (מותנה בהרשמה באתר החברה) דבר שהוא חסר תקדים בשוק.

בנוסף סדרת הMiniFuse מגיע עם חבילה מרשימה של תוספות בשווי מאות דולרים שדי רק בה בכדי לספק כל יוצר ומוזיקאי:

Ableton Live Lite – תוכנת ההפקה שכבשה בסערה את עולם המוזיקה האלקטרונית וההופעה החיה.

Analog Lab Intro – קולקציה של כלים עם מאות פריסטים שנבחרו בקפידה מתוך הספרייה העצומה של הV-Collection, אוסף הסינטיסייזרים הווירטואליים זוכי הפרסים של Arturia.

Arturia FX – אוסף אפקטים איכותיים ומרשימים שהם הדמיות איכותיות של ציוד אנלוגי יקר מפז שנועד לתת חיים ואופי לכל הפקה.

NI Guitar Rig 6 LE – אוסף מגברים, קבינות ואפקטים לגיטרה ובס, Guitar Rig היא התוכנה עטורת הפרסים של Native Instruments הנמצאת בשימוש באולפנים ביתיים ומקצועיים בכל העולם.

Auto-Tune Unlimited – רישיון חינם ל3 חודשים לתוכנת Autotune איכותית שמאפשרת לתקן זיופים בביצועי שירה.

Splice Creator Plan – רישיון חינם ל3 חודשים למאגר עצום של סמפלים איכותיים מוכנים לשימוש מסחרי.

מיקרופון – Behringer BX-2020 הוא מיקרופון קונדנסור אולפני הנותן תמורה מעולה למחיר, עם קפסולה מנוקדת זהב עם כיווניות קרדיואידית, ממוקמת בתוך מכלאת מתכת מאסיבית ועמידה עם יציאת XLR מצופה זהב. BX-2020 הוא וורסטילי במיוחד ומעולה להקלטת שירה וכלי נגינה בזכות טווח תדרים מלא 20Hz–20kHz ורעש עצמי נמוך במיוחד.

אוזניות – Audio Technica ATH-M30X הן אוזניות גב סגור מעולות בתצורת Over Ear ונועדו לאולפן והאזנה, בניה איכותית קלת משקל מספקת נוחות מיטבית המאפשרות שעות של עבודה רציפה, מצויינות לצורכי הקלטה בזכות סאונד מאוזן עם טווח אמצעי ברור וזליגה מופחתת. אלמנט Neodymium גדול בקוטר 40 mm מספק טווח תדרים רחב של 22,000 – 15 הרץ בהתנגדות נמוכה של 47 ohms המאפשרים לאוזניות להתאים לכל מקור השמעה כולל מחשבים ניידים וסמארטפונים. מגיעות עם נרתיק דמוי עור ומתאם מתברג מוזהב לPL 6.3. ה Audio Technica ATH-M30X הן בעיצוב מתקפל לאכסון נוח וניידות משולמת.

מוניטורים – זוג המוניטורים הקומפקטיים M-200 של חברת Artesia הם מוניטורים מומלצים לDJ מתחילים, הגברה איכותית למחשב, כזוג ראשון של מוניטורים לאולפן ביתי בסיסי ועוד… עם אלמנט בס מהופך של 4 אינץ’, טווח היענות רחב, מגוון חיבורים מאוזנים ולא מאוזנים, הM-200 הם מוניטורים איכותיים ומשתלמים במיוחד.

כבלים – זוג כבלים TRS-TRS מאוזנים לחיבור מקצועי בין כרטיס הקול למוניטורים.

מוצרים נוספים מאותה הקטגוריה