תחנת הפקת מוסיקה עצמאית Akai MPC ONE

תחנת הפקת מוסיקה עצמאית Akai MPC ONE

מק"ט 55-MPCONE קטגוריה

מחיר:

מוצר זה ניתן להזמנה טלפונית בלבד.
אנא חייגו: 04-8624424

✔️ אחריות לשנה (מעבדת יבואן רשמי)
✔️ אפשרות לעד 12 תשלומים ללא ריבית
✔️ אפשרות לתשלום בצ’קים או העברה בנקאית
✔️ משלוח מהיר עם שליח
✔️ קניה מאובטחת ושירות לקוחות מעולה.
✔️ לכל שאלה נוספת אנו זמינים גם בוואצאפ 

במידה ומצאת מוצר זה במחיר זול יותר באתר אחר,
נא ליצור קשר ונשמח לעזור.

ה- MPC One מביא חווית hands-on מעצימה ביותר, ומוכן לכל משימה הפקתית.
ערכו וחתכו סאמפלים בהינף היד עם מסך המגע 7 אינץ’. הביעו את רעיונותיכם בצורה מושלמת עם הכפתורים, כפתורי המגע וה- knobs היעודיים שמבטלים את הצורך לדפדף בין עשרות עמודים ותפריטים.

MPC One משתלב בסביבת העבודה שלכם עם כל הכניסות שתצטרכו: USBMIDI DIN, CV/Gate וכניסת אודיו בעוצמת line 1/4 אינץ’. תוכלו לשמור, להעביר ולשתף את המוזיקה שלכם בעזרת יציאת ה- USB או הפתח לכרטיס זיכרון SD.

חדש בתוכנת MPC 2.8

בסדרת הדור הבא המקצועית של Akai MPC, התווספו אפשרויות MIDI נוספות שהופכות את MPC לחויית כתיבה ב-MIDI אינטואיטיבית וקלה במיוחד, כזאת שתאפשר לכם להתרכז ביצירה ולא בתכנות.
עכשיו אתם יכולים לחבר ולחווט את כל ציוד ה- MIDI באולפן שלכם.

תוכן סאונד אקסקלוסיבי

גלו מעל 2GB של סאונדים אקסקלוסיביים ממעצבי הסאונד המובילים בתעשייה. עם סאמפלים ולופים שמגיעים מכלי סאמפלים של החברות- CR2, Rawcutz, F9, Decap, MSXII Sound Design, ו- MVP Loops, לעולם לא יחסרו לכם סאונדים מעוררי השראה כדי ליצור שירים ואלבומים מדהימים.

Splice: מוכנים לסאונדים חדשים שיתנו לכם השראה? עם- Splice תקבלו גישה לספריית סאונדים אין-סופית. תוכלו להתחבר בקלות לחשבון ה- Splice שלכם, להוריד חבילת סאמפלים חדשה ולנגן אותה באופן מיידי עם- MPC One.

MPC Beat Academy: המקור הייעודי ללמידה והתמקצעות ב- MPC One. בו תוכלו ללמוד על כל פונקציה ואפשרות שקיימת בכלי ולהפוך למאסטרים אמיתיים במהירות.

 

מוצרים נוספים מאותה הקטגוריה