חבילת אולפן הכוללת כרטיס קול Mackie מיקרופון MXL אוזניות Behringer וכבל מיקרופון

חבילת אולפן הכוללת כרטיס קול Mackie מיקרופון MXL אוזניות Behringer וכבל מיקרופון

מק"ט KHM-STUPACK-ART קטגוריה

מחיר:

1,090

✔️ אחריות לשנה (מעבדת יבואן רשמי)
✔️ אפשרות לעד 12 תשלומים ללא ריבית
✔️ אפשרות לתשלום בצ’קים או העברה בנקאית
✔️ משלוח מהיר עם שליח
✔️ קניה מאובטחת ושירות לקוחות מעולה.
✔️ לכל שאלה נוספת אנו זמינים גם בוואצאפ 

במידה ומצאת מוצר זה במחיר זול יותר באתר אחר,
נא ליצור קשר ונשמח לעזור.

חבילת אולפן איכותית ומשתלמת במיוחד ברזולוציה מלאה הכוללת כל מה שצריך כדי להקליט ולהפיק את הלהיט הבא שלכם כולל כל התוכנות הדרושות, רק לחבר, להתקין ולהתחיל לעבוד!

החבילה כוללת:

כרטיס קול –

Mackie ONYX Artist USB 1X2 הוא ממשק אודיו איכותי, בנוי כמו טנק, ברזולוציה מלאה 24bit-192kHz. ה Mackie ONYX Artist USB 1X2 מכיל זוג יציאות מקצועיות מאוזנות למוניטורים, מגבר אוזניות איכותי, שתי כניסות: אחד למיקרופון עם אפשרות למתח פאנטום להגברת קונדסורים מקצועיים, כניסת PL לכלים וגיטרות, מתג Direct Monitor לניטור בעכבה אפסית, כולל חבילת פלאגים משתלמת במיוחד שמאפשרת להתחיל לעבוד מיד הכוללת אפקטים:

Equaliser, Compressor, Reverber8, Delay Studio, Stereo Delay, Tape Delay, Crossover, Limiter, Gate / Expander, Ducker, Flanger, Crusher, Chorus, Bus Compressor, Phaser, and Auto Filter

ותוכנת הפקה WAVEFORM OEM

מיקרופון –

MXL 990 הוא מיקרופון קונדנסור ממברנה גדולה מצופה זהב בעובי 6 מיקרון עם מעגל FET לסאונד חם ומלטף המספק איכות ותמורה חסרת תקדים ביחס למחיר. טווח היענות מלא ועמידות גבוהה בSPL עושות את הMXL 990 מתאים למגוון מקורות. ה990 מגיע עם Shockmount, מתאם לעמוד מיקרופון וקייס קשיח מרופד.

אוזניות –

ה-Behringer HPS5000 הן אוזניות סגורות (Closed-Back) שמתלבשות סביב האוזן וסוגרות עליה לבידוד צליל מקסימלי. נועדו לעמוד בדרישות של שימוש אולפני עם היענות תדרים וטווח דינמי רחבים.

דיאפרגמה עשויה קובלט של 40 מ”מ מספקת בסים מוהדקים וגבוהים צלולים. בנויות לשרוד שנים של עבודה מתמשכת באולפן. מגיעות עם כבל נחושת ומעביר לחיבור 6.3 מ”מ (PL) לשימוש עם ציוד אודיו מקצועי.

 

מוצרים נוספים מאותה הקטגוריה